Regulamin Good For Me AS

Ogólne

Regulamin obowiązuje w przypadku wszystkich produktów dostarczanych klientom końcowym.

Części

Sprzedawca:

Good For Me AS
Øvre Slottsgate 4, N-0157 Oslo – Norway
hello@goodforme.com
Numer organizacji: NO 999 572 545
(odtąd Good For Me, my lub nas).

Kupujący:

Osoba zarejestrowana jako kupujący (odtąd Ty lub klient) w zamówieniu. Aby zostać klientem Good For Me, kupujący musi mieć ukończone 18 lat.

Abonament

Produkty są sprzedawane w formie abonamentu bez okresu wiążącego. Cena promocyjna obowiązuje tylko przy pierwszym zamówieniu (Cena początkowa dotyczy tylko pierwszego zamówienia). Po jednym miesiącu wysyłana jest kolejna dostawa obejmująca 3-miesięczne zużycie po cenie rynkowej. Kolejne dostawy będą wysyłane co 3 miesiące.

Inne oferty specjalne mogą zawierać inne zakresy czasowe wysyłek i ceny miesięczne.

Jeśli chcesz zakończyć lub wstrzymać dostawę z naszej strony, musisz to zrobić przed upływem terminu podanego na fakturze. Termin ten jest ustalony na 14 dni przed planowaną kolejną dostawą. W przypadku zbyt późnego wprowadzenia zmian klient jest zobowiązany do przyjęcia i opłacenia tej dostawy.

Jednorazowe zakupy

W przypadku dokonania jednorazowego zakupu nie będziesz otrzymywać od nas kolejnych przesyłek, dopóki sam nie złożysz kolejnego zamówienia lub nie skontaktujesz się z działem obsługi klienta.

Płatność

Oferujemy bezpieczne płatności kartą VISA i Mastercard. Nie przechowujemy informacji o kartach płatniczych.

Po wybraniu płatności kartą Visa lub Mastercard zostaniesz przekierowany na stronę NETS, gdzie transakcja zostanie zrealizowana w całości.

Dostawa

Po otrzymaniu zamówienia, produkt zostanie wysłany z naszego magazynu w ciągu 3-5 dni roboczych. Przesyłka ma formę listu, więc zmieści się w większości skrzynek pocztowych. Czas dostawy będzie zależał od wybranego sposobu dostawy. Jeśli wybrałeś model subskrypcyjny, będziesz otrzymywać produkt regularnie, zanim skończysz opakowania z poprzedniego zamówienia.

Ceny

Ceny naszych produktów zawierają podatki od sprzedaży, VAT.

Ceny można znaleźć na naszej stronie internetowej i są one ważne do czasu wprowadzenia zmian. O zmianie cen zostaniesz poinformowany na co najmniej miesiąc przed wprowadzeniem zmian.

Rabaty i oferty wstępne

Zniżki obowiązują w przypadku wszelkich aktualnych promocji i ich szczegółowych warunków.

Z oferty wstępnej na abonament można skorzystać tylko jeden raz, w ciągu 12 miesięcy, w odniesieniu do jednego pudełka na produkt dla jednego klienta. W przypadku nadużycia przez klienta oferty wprowadzającej lub szczególnych warunków promocji, zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia, zmiany ceny zamówienia i wystawienia nowej faktury na nadwyżkę.

Wysyłka

Koszt wysyłki zostanie dodany przy kasie.

Komunikacja

Klient wyraża zgodę na korzystanie przez nas z wszelkich form komunikacji, w tym listów, telefonu, poczty elektronicznej i wiadomości tekstowych. Po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie zamówienia e-mailem lub SMS-em.

Od czasu do czasu używamy wiadomości tekstowych i newsletterów, aby przekazać klientowi informacje o zamówieniach, dostawach, ofertach i inne istotne informacje. Jeśli klient nie chce otrzymywać takich informacji w przyszłości, może powiadomić o tym dział obsługi klienta.

Dane osobiste

Wszystkie dane osobowe naszych klientów traktujemy jako poufne, zgodnie z ustawą o danych osobowych. Nie sprzedajemy ani nie rozpowszechniamy danych osobowych klientów. Informacje te wykorzystujemy wyłącznie do zarządzania relacjami z klientem, realizacji zamówień i przekazywania informacji o produktach.

Masz prawo dostępu do informacji, które są podstawą Twoich praw jako konsumenta, por. aktualne przepisy RODO (EU GDPR).

Więcej informacji o tym, jak Good For Me zarządza danymi osobowymi, można znaleźć w naszej polityce prywatności.

Prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu

Masz bezwarunkowe prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni, licząc od dnia otrzymania produktu w ramach pierwszej dostawy.

Prawo do odstąpienia od umowy oznacza, że masz prawo do rezygnacji z zakupu i zwrotu nieotwartego produktu. Aby prawo do odstąpienia od umowy było ważne, produkt musi zostać zwrócony do nas w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Korzystając z prawa do odstąpienia od umowy, należy pokryć koszty zwrotu produktu. Formularz odstąpienia od umowy jest dołączony do potwierdzenia zamówienia otrzymanego przy pierwszym zakupie. Prosimy o ustalenie terminu zwrotu z naszym działem obsługi klienta.

Subskrybentom nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy lub zwrotu dostarczonych produktów po pierwszej dostawie. Prawo do zwrotu produktów przysługuje wyłącznie przy pierwszej dostawie. W przypadku rezygnacji z dalszych dostaw należy odstąpić od umowy w ciągu 14 dni przed kolejną dostawą. Termin kolejnej dostawy można znaleźć na potwierdzeniu dostawy przesłanym drogą mailową. W przypadku przekroczenia terminu odstąpienia od umowy, dokonanie zmiany będzie możliwe dopiero po kolejnej dostawie. Zamówienia zwrócone w formie płatności za pobraniem nie zostaną odebrane.

Obsługa klienta

Good For Me oferuje obsługę klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej i zajmuje się zapytaniami dotyczącymi naszych produktów i usług.

Aby skontaktować się z nami w sprawie zapytania, można skorzystać z formularza kontaktowego w sklepie internetowym.

Wybór prawa i miejsca

Wszelkie ewentualne spory będą rozstrzygane zgodnie z prawem norweskim. Wszelkie konflikty staramy się rozwiązywać polubownie. Spory, których nie można rozwiązać w drodze arbitrażu, będą rozstrzygane przez sądy norweskie. Właściwym sądem jest Sąd Okręgowy w Oslo.

Informacje o tym, jak złożyć skargę

Możesz złożyć skargę. W celu zgłoszenia skargi możesz skorzystać z platformy internetowego rozstrzygania sporów uruchomionej przez Komisję Europejską. Jest to szczególnie przydatne, gdy jesteś konsumentem zamieszkałym w innym kraju UE. Skargę możesz złożyć tutaj: http://ec.europa.eu/odr

Akceptacja i zmiana warunków

Niniejsze warunki mogą ulec zmianie w przypadku szczególnych potrzeb, zmian publicznych lub innych czynników mających wpływ na warunki. Nowe warunki będą dostępne na naszej stronie internetowej.

Ostatnio zaktualizowano:
16.07.2024